RSS

ალფრედ ტენისონი – ნუღარ მკითხავ

21 Dec

ნუღარ მკითხავ: იზიდავსო მთვარე ზღვებს,
ღრუბელს ძალუძს ციდან ჩამომდორება,
მთის თუ კონცხის ფორმის გამეორება,
როს გეტრფოდი, ვპასუხობდი ამ კითხვებს?
ნუღარ მკითხავ.

ნუღარ მკითხავ: აბა, რა გიპასუხო?
აღარ მხიბლავს ეგ ჩამქრალი თვალები,
მაგრამ, კარგო, სიკვდილს ნუ ეძალები,
ნუღარ მკითხავ, სიცოცხლე ვით გაჩუქო,
ნუღარ მკითხავ.

ნუღარ მკითხავ: ბედი დაბეჭდილია:
აღმა ცურვის სურვილს ვძლიე, ამაოს,
დე დინებამ სხვაით წამანანაოს,
რაკი სული ნებაგამოცლილია,
ნუღარ მკითხავ.

Ask Me No More

Ask me no more: the moon may draw the sea;
The cloud may stoop from heaven and take the shape,
With fold to fold, of mountain or of cape;
But O too fond, when have I answer’d thee?
Ask me no more.

Ask me no more: what answer should I give?
I love not hollow cheek or faded eye:
Yet, O my friend, I will not have thee die!
Ask me no more, lest I should bid thee live;
Ask me no more.

Ask me no more: thy fate and mine are seal’d:
I strove against the stream and all in vain:
Let the great river take me to the main:
No more, dear love, for at a touch I yield;
Ask me no more.

 

ტეგები: , , , , ,

Leave a Reply

 
