RSS

გოეთე – ღვთაებრივი ღამე

22 Sep

ქოხს, პატარას, მივატოვებ,
ჩემი სატრფოს სამყოფელს,
ფეხაკრეფით მივაშურებ
უკაცურ და უღრან ტყეს.
მთვარე ჩაჭვრეტს ეწერ-მუხრანს,
სიო ამხელს სხივთა კვალს,
არყის ხენი, ქედის მოხრით,
კეთილ სურნელს ჰფენენ გარს.

ვეწაფები ამ სიგრილეს
ღვთაებრივი ღამისა,
რა სიმშვიდის განცდა ბრილავს,
სული შვებით ამივსო.
ვნებით გულიც ამიჩქროლდა,
მაგრამ, ცაო, გაწბილდი,
ათას ამგვარს გულისსწორთან
ერთ ღამეში გავცვლიდი.

Die schöne Nacht

Nun verlaß’ ich diese Hütte,
Meiner Liebsten Aufenthalt,
Wandle mit verhülltem Schritte
Durch den öden, finstern Wald:
Luna bricht durch Busch und Eichen,
Zephyr meldet ihren Lauf,
Und die Birken streun’ mit Neigen
Ihr den süßten Weihrauch auf.

Wie ergötz’ ich mich im Kühlen
Dieser schönen Sommernacht!
O wie still ist hier zu fühlen,
Was die Seele glücklich macht!
Läßt sich kaum die Wonne fassen,
Und doch wollt ich, Himmel, dir
Tausend solcher Nächte lassen,
Gäb mein Mädchen eine mir.

 

ტეგები: , , , , , ,

Leave a Reply

 
