RSS

რუბიკონი – ერთგულობის ფასი

26 Apr

რუბიკა – შენ ის ამბავი თუ იცი, ერთხელაც სტალინი რო მიკოიანი კითხებს…
გურამა – მაიცა, მაიცა, წესიერად გამაგებიე, თუ კაცი ხარ, რომელი რომელს კითხავს…

რუბიკა – ეე! ეხლა შენც დაიწყე რა სტალინივით. ის ცხონებულიც სუ ეგრე მიკოიანი კითხებდა, მაგისი დღე შეგვეწვია.
შენ კაი კაცო, სუ ეგ რო მეკითხები, ვეღარ გაგეთ ეს ვრაცები, რო ვინც წინიდან – ეგ კითხებს, ვინც უკნიდან – ეგაც სმინებს, ვაააჰ!

ვობშემ სტალინი კითხებს – ამხანაგო ანასტას, კაცო, ის გუდერიანი რატო ნემცების მხარე დაიჭირა, არა რცხვენია ტო, აქაური კაცი ეგეთი რამე რატო გაკეთა. განა მე რა, მარშლობა ვერ მივცემდი? ანდაც თუ ეგენი მარიკა როკი მისცეს, მე ლუბოვ არლოვა ვერ მივცემდი? და ზედაც კიდე ზიკინა?

მიკოიანი – კობა-ჯან, შენ ისევ ვრაცულად უბერამ, აი. რა ზიკინა, ტო, ეგენები ტვიორდი ვალუტში ორჯერ მეტი ჯამაგირი ძლევენ, იქაც დაჩა, ლგოტები, კაზიონი ხარჩები და რამე. თანაც “ხორხი” მისცეს, ეგეთი ლიმუზინი, რომელშიც მარტო ეგა და გიტლერი.

სტალინი – მა ნაგრადები? ეგენი პრასტოი რკინის ჯვარი იძლევიან, მე კიდე ოქროს მარშალსკი ორდენი თავის ბრილიანტებით.

მიკოიანი – ეგაც მართალია, მაგრამ ზედ აზიხარ. რატო მე არ მომეცი, მარტო ყიურებზე რო აძლევ, რაკასოვსკები და მალინოვსკები. ჩემი საქმე არ აფასებ, არა? იცი ბორმანი რასა მპირდება, თუ მაგისი ფინანსები გავასწორებ? მაგრამ იცი, რო ძმობაში იზმენა არ ვიკადრებ და მაგითი სარგებლობ.
მე კაი, ძმა ვარ, მაგრამ ნოვი პაკალენია ეგ ვერ გაგებს.

იმ დღეს უთხრეს, რო ერთი მალადოი სამხედრო ტალანტი კიდე გამოჩნდა, ბაგრამიანი. ჰოდა ფრთხილად იყავი, ნემცები მაგისი ვერბოვკაც არა ქნან.
სტალინი – მერე, მთელი საიუზის ბიუჯეტი შენ ხელში არ არი? რამდენის მიცემა შაგვიძლიან?

მიკოიანი – ეგეთი ჯამაგირი კრემლში მარტო შენა გაქ, თან ავტამაბილიც ხო უნდა.

სტალინი – ეხლა ვაჭრობის დროა? ნემცები უჟე პადმასკოვიაში გულაობენ. მოდი ჩემი ჯამაგირიც მაგისი იყოს და მაშინაც. თანაც, თუ დროზე ატაკაში წავა, ჩემი პადმასკოვნი დაჩაც თავისთვის გადაარჩენს.

მიკოიანი – აი, საღოლ! ნასტაიაშჩი ატეც ნაროდა. დანარჩენი ჩემზეა, ოღონთ ის ბრილიანტოვი ორდენი ჩემი ვალი გექნება. წავალ, ბაგრამიანს ვრეკამ.

სტალინი – ხარაშო, ოღონდ ცხვირში არ რეკო, ერთი პანჩური ეყოფა.

მიკოიანი – იი! ტყვილად კი არ გეძახებენ ტირანი. ტელეფონზე უნდა ვრეკო, განა თუ ცხვირში, რო თუ გუდერიანი ბაგრამიანი კითხებს…

სტალინი – მაიცა, მაიცა, ვინ ვის კითხავს, წესიერად გამაგებინე…

მიკოიანი – ეეე! ეხლა კიდე შენ დაიწყე გურამასავით. რით ვერ გაიგეთ ეს ვრაცები, რო ვინც წინიდან, ეგ კითხებს, ვინც უკნიდან – ეგ სმინებს…

 

Leave a Reply

 
